Op woensdag 20 oktober kwamen scoutsleiding van negen Haagse Scoutinggroepen bij elkaar. Samen maakten zij plannen voor het Scoutingseizoen 2021-2022 wat betreft de regionale activiteiten.

In oktober verstuurde het speltakteam de notulen al naar alle scoutsleiding in de Haagse regio. Onderstaand een korte weergave van de in's en out's van de gemaakte afspraken. De uitgebreide notulen of vragen hierover kan gesteld worden via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Berentocht

• Datum: 5 februari 2022
  • Organisatie: Gezocht!
  • Locatie: Nog te bepalen
  • Deelnemersbijdrage: €4,- p.p.
  • Aanvullende informatie: Meer informatie over het aanmelden etc. volgt t.z.t. Allereerst moet er een organisatie zijn die het wil organiseren. Lees hier meer erover.

Kookwedstrijden

• Datum: 26 maart 2022
  • Organisatie: Stanley 55
  • Locatie: Oostduinlaan 55
  • Deelnemersbijdrage: €4,- p.p.
  • Aanvullende informatie: Meer informatie over het aanmelden, eventuele thema's en regels volgt t.z.t.

Regionale Scouting Wedstrijden

• 21 en 22 mei (de leiding en vrijwilligers starten al op 20 mei)
  • Organisatie: Lillianne Grootens, Tim Dijkhuijs, Laura Noordijk, Lisa Dienske, Kim Palstra
  • Locatie: Scouting Labelterrein Staelduin ('s Gravenzande)
  • Deelnemersbijdrage: €12,50 per scouts, €5,- per leiding/vrijwilligers (excl. ingrediënten kookwedstrijden a €5,- p.p.)
  • Aanvullende informatie: Meer informatie over het weekend en aanmelden volgt t.z.t.
  • Taakverdeling:
    • Subkamp 1: Sint Jorisgroep 5
    • Subkamp 2: Ferguson
    • Subkamp 3: Mohicanen
    • Thema: Be-Pals (Bosgeuzen)
    • Hike: Stanley 55
    • Catering: Haagse Hout
    • Kampvuur: Rimboejagers
    • Jury: Rimboejagers (Sanne)
    • Spel Za-avond: Mohicanen
    • Spel Zo-ochtend: Mohicanen
    • Fotograaf: Be-Pals (Astrid)
    • Prijzen: Ferguson

WVTTK's

Andere onderwerpen die tijdens de vergadering besproken zijn:

• Aanpassingen maillijst en WhatsApp groep
  • Begroting 2022
  • Activiteit voor de jaarwisseling (najaar 2021). Daar was niet voldoende animo voor.
  • Leidingtekorten bij Scoutinggroepen
  • Trainers voor het trainingsteam gezocht zodat er meer trainingen aangeboden kunnen worden.

Volgende vergadering

De volgende Scouts Leiding Raad (SLR) vindt plaats op woensdag 12 januari 2022 bij Scouting De Mohicanen