Logo regio

Scouting regio Den Haag heeft een prachtige regiobadge! Deze is voor maar €2,50 te koop. Voor meer informatie en het bestellen van de badge kunt u mailen met de penningmeester van de regio (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Op de badge zie je het logo van Scouting regio Den Haag. Dit is als volgt opgebouwd: De ooievaar aan de rechterzijde staat voor de stad waar we vandaan komen, namelijk Den Haag. De ooievaar is het stadsteken van Den Haag. Verder staat het Scouting Nederland Logo afgebeeld, zodat goed te zien is dat we aangesloten zijn bij deze landelijke vereniging. De kleuren groen en geel zijn van de stad Den Haag.