De basis eenheid binnen Scouting Nederland is de groep. Alle plaatselijke scoutinggroepen zijn lid van de landelijke vereniging. Een Scoutinggroep bestaat gewoonlijk uit een spel-eenheid voor iedere leeftijdsgroep (ook wel "speltak" genoemd), zodat de kinderen binnen de eigen groep overgaan van het ene onderdeel naar het volgende.

Als je dus lid wilt worden van Scouting, dan is een plaatselijke groep de plek waar je je aanmeldt. Je kan dus hier zoeken uit de groepen die er binnen Den Haag zijn. Neem contact op met een groep bij jou in de buurt om te vragen of het mogelijk is om een keer vrijblijvend mee te doen of scouting jouw nieuwe uitdaging wordt!

Groepen op de kaart

Onderstaande kaart laat zien waar alle scoutinggroepen in de regio Den Haag zich bevinden.

Legenda:

Landscouts