Voor wie?

De Welpen zijn de leden van 15 tot 18 jaar. Voor hen organiseert het Explorer Activiteitenteam jaarlijks diverse activiteiten gericht voor de leeftijd. Deze activiteiten worden regionaal georganiseerd voor 3 of meer deelnemende scoutinggroepen uit de regio.

Wat wordt er zoal georganiseerd?

• Explorer disco
  • Doomsday
  • Houthak weekend
  • Bikkelweekend
  • Berentocht

Explorer Leiding Raad (ELR)

Op meerdere momenten in het scoutingseizoen roept het Explorerteam alle explorerbegeleiding uit Den Haag bijeen. Tijdens deze vergaderingen worden ideeën voor regionale explorer activiteiten verzonnen, uitgewerkt en gevalueerd. Tevens is het tijdens deze bijeenkomst mogelijk om ervaringen en ideeën uit te wisselen. De frequentie van de vergaderingen wordt naar behoefte afgestemd.

Contactgegevens Explorerteam

Het explorerteam bereikt worden via het volgende e-mail adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Informatie wordt tijdig aan de explorerbegeleiding gecommuniceerd per e-mail en via de nieuwsberichten op deze website. Ook worden de activiteiten in onze activiteitenagenda weergegeven. Krijg je geen e-mails van het scoutsteam met betrekking tot de regionale activiteiten? Mail dan je e-mailadres en contactgegevens naar het bovenstaande e-mailadres en blijf op te hoogte!

Leden Explorerteam

Het huidige Explorerteam bestaat uit de volgende personen:

• Mirjam Gielisse (Be-Pals) - Voorzitter
  • Vacature - Secretaris
  • Vacature - Penningmeester

Activiteiten kalender

Ben je benieuwd
wanneer er activiteiten worden georganiseerd en woor welke leeftijden? Kijk dan snel in de acitiviteitenkalender voor een overzicht!