Voor wie?

De Welpen zijn de leden van 7 tot 11 jaar. Voor hen organiseert het Welpen Activiteitenteam jaarlijks diverse activiteiten gericht voor de leeftijd. Deze activiteiten worden regionaal georganiseerd voor 3 of meer deelnemende scoutinggroepen uit de regio.

Wat wordt er zoal georganiseerd?

• Welpen Regiospel (Jungledag)
  • Baloetocht
  • Vossenjacht
  • Sportdag
  • Kookwedstrijden

Welpen Leiding Raad (WLR)

Op meerdere momenten in het scoutingseizoen roept het Welpenteam alle welpenleiding uit Den Haag bijeen. Tijdens deze vergaderingen worden ideeën voor regionale welpen activiteiten verzonnen, uitgewerkt en gevalueerd. Tevens is het tijdens deze bijeenkomst mogelijk om ervaringen en ideeën uit te wisselen. De frequentie van de vergaderingen wordt naar behoefte afgestemd.

Contactgegevens Welpenteam

Het beverteam kan bereikt worden via het volgende e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Informatie wordt tijdig aan de welpenleiding gecommuniceerd per e-mail en via de nieuwsberichten op deze website. Ook worden de activiteiten in onze activiteitenagenda weergegeven. Krijg je geen e-mails van het welpenteam met betrekking tot de regionale activiteiten? Mail dan je e-mailadres en contactgegevens naar het bovenstaande e-mailadres en blijf op te hoogte!

Leden Welpenteam

Het huidige welpenteam bestaat uit de volgende personen:

• Quint van Dijk (Mohicanen) - Contactpersoon 100 jaar welpen
  • Vacature - Voorzitter
  • Vacature - Secretaris
  • Vacature - Penningmeester

Activiteiten kalender

Ben je benieuwd
wanneer er activiteiten worden georganiseerd en woor welke leeftijden? Kijk dan snel in de acitiviteitenkalender voor een overzicht!