Tijdens de Scouts Leiding Raad (SLR) van 20 oktober hebben de scoutsleiding uit de regio een aantal data vastgelegd voor de populaire acitiviteiten. Helaas was er niet direct iemand beschikbaar om de Berentocht te organiseren voor de scouts. De Berentocht is een avond/nacht hike voor de scoutsleeftijd (11-15 jaar) waarbij de scouts een route lopen van A naar B (zonder overnachting).

Voor deze tocht zijn we op zoek naar mensen die het willen organiseren. Vanuit de Scoutinggroepen is er al hulp aangeboden om posten te bemannen. Het organiseren van de Berentocht bestaat voornamelijk uit:

• Het maken en controleren van de route
  • De route beschikbaar maken voor de lopende groepjes
  • Algehele coördinatie
    • Begroting & betalingen
    • Locaties start & einde
    • Hulp van vrijwilligers regelen (posten & rondrijdende auto's/fietser)
    • Herinneringsbadge
    • Boodschappen + eventuele inkopen (of uitbesteden)
  • Communicatie naar de deelnemende groepen
    • Informatiemails
    • Inschrijvingen

Heb jij samen met enkele anderen interesse om de Berentocht te organiseren? Laat het zo snel mogelijk aan Tim Dijkhuijs weten (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Er is veel ervaring van voorgaande jaren aanwezig, dus een checklist kan met gemak gedeeld worden met de nieuwe organisatie.

Beoogde datum voor de Berentocht: Zaterdag 5 februari 2022 (kan nog vanaf geweken worden)