scoutshop largeBeste scout,

Binnenkort is een mobiele ScoutShop bij jou in de buurt. Een mobiele ScoutShop heeft bijna alles wat een gewone ScoutShop ook heeft, maar deze ScoutShops komen bij groepen langs.

Om te voorkomen dat je dit niet wist maar juist wel wat nodig had, sturen we eenmalig dit bericht.

Je komt ons tegen:

• 29 mei/31 mei: Scouting Fundays in Duinrell.
  • 30 mei: de natuurspeurtocht van Scouting Ferguson, Muurbloemweg 41, Den Haag (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
  • 31 mei: Scoutingvereniging Impeesa, Achterweg 20, Zoetermeer. (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Bijzondere wensen (grotere aantallen, dassen, hoofddeksels zoals tokken/baretten, etc. etc.) of bestellingen kan je doorgeven aan het emailadres dat hierboven bij de afspraak staat, dan nemen we extra voorraad mee.

Zie www.scoutshop.nl onder de agenda voor meer gegevens en tijden. Je kunt uiteraard ook gratis een nieuwe catalogus (2015) op komen halen! We hebben pin in alle (4) mobiele ScoutShops.

We zien je graag,
Team ScoutShop mobiel