Beste bacu gangers,

Wij hebben jullie hulp nodig!!! Dit jaar zijn er een aantal zaken die spelen binnen de organisatie van de bacu. Wij hebben nieuwe aanwas nodig om de toekomst van de bacu veilig te kunnen stellen. De bacu bestaat uit twee werkgroepen (explorers en stammen) en een overkoepelende stichting. veel van jullie weten dit wel maar wat doet die stichting nou eigenlijk...

• meedenken in programma's van explorers en stammen bacu's. zijn deze wel realistisch en past het binnen de vergunning
  • ondersteunen en controle van de begrotingen. zijn deze wel realistisch en correct?
  • de schakel tussen de werkgroepen zijn.
  • zorg dragen voor een gezond financieel beleid van de stichting waardoor deze lang leven heeft.
  • beheer van het materiaal dat eigendom is van de stichting.
  • de stichting bestaat minimaal een voorzitter, secretaris en penningmeester, daarnaast zijn de voorzitters van de werkgroepen een onderdeel van de stichting.
  • de voorzitter en secretaris kunnen een persoon zijn.

Het afgelopen jaar heeft het huidige stichtingbestuur aangegeven te willen stoppen. Zij hebben jaren lang een gezellige groep gevormd maar zijn nu toe aan een leven zonder bacu. We zoeken dus nieuwe bestuursleden voor in het bestuur.

wil jij een aandeel hebben in het voortbestaan van de bacu?
wil jij met minimale inzet meewerken aan een weekend waar ieder jaar weer vele van genieten?
wil jij samenwerken met mensen die met veel enthousiasme een weekend organiseren?
wil jij je met een paar bekenden je hiervoor inzetten?
TREK DAN NU AAN DE BEL!!! we hebben deze mensen namelijk echt nodig willen we het voortbestaan van de bacu veilig stellen.

Naast de stichtingsleden zoekt de werkgroep stammen organisatoren. Het huidige team heeft versterking nodig! De werkgroep stammenbacu organiseerd ieder jaar een lang weekend waarin we de beste programma's neer willen zetten. Het is altijd weer de grote uitdaging een weekend te organiseren waarin voor ieder wat wils aangeboden wordt. Gekke programma's, uitdagende activiteiten, feesten en 's avonds bij het kampvuur chiilen met een biertje...Als organisatie wil je het allemaal!!! Alle hulp bij het maken en voorbereiden van de programma's is welkom.

Meedraaien in de organisatie kun je zo gek maken als je zelf wil. De onderdelen van het weekend zijn in kleine onderdelen verdeeld. Je kunt dus een workshop uitwerken, of tien. je kunt de inschrijvingen regelen of thema-koning worden. We zijn hard op zoek naar mensen die zich tijdens de voorbereidingen in willen zetten hiervoor. Hoeveel tijd dit vraagt bepaal je zelf. Gedurende vijf maanden voor het evenement komen we gemiddeld eens per maand bij elkaar. Voor de rest proberen we veel via de mail en telefoon te regelen zodat je niet iedere week op pad bent.

Is dit iets voor jou? mail, bel, sms of stuur een postduif!!! maar laat iets van je horen. ook voor deze mensen hebben we echt nodig om het voortbestaan van de bacu te kunnen waarmaken! Mocht je vragen hebben neem dan contact met ons op. we beantwoorden je vragen graag.

-------------------------------

Bas Verbeek