Een kijkje in de keuken van TOES: Op 6 oktober opent Team Ondersteuning Evenementen Scouting (TOES) zijn deuren voor groepen, regio’s en organisatoren van Scoutingevenementen om te laten zien wat TOES voor Scoutingactiviteiten kan betekenen.

TOES bestaat uit een groep enthousiaste vrijwilligers die in Lelystad een magazijn tjokvol Scoutingmateriaal beheren, onderhouden en verhuren. Dit materiaal is eigendom van Scouting Nederland en kan worden ingezet bij grote en kleine activiteiten en evenementen. Naast het beheer en verhuur van dit materiaal is TOES ook beschikbaar om advies te geven en een helpende hand te bieden bij grote Scoutingevenementen zoals de Nationale Jamboree, de Scout-In en het Nawaka.

Ben je nieuwsgierig, of wil je je oriënteren om iets (anders) te gaan doen binnen Scouting? Kom dan op 6 oktober tussen 10:00 en 16:00 naar de Stuwweg in Lelystad
en kom kijken of TOES iets voor jou is of iets voor jou kan betekenen.

Kijk voor meer informatie op www.toes.scouting.nl