OEGSTGEEST - Op zaterdag 2 juni is het weer zover: voor de 66e keer komen honderden scouts samen op het terrein van Kasteel Oud Poelgeest in Oegstgeest om met elkaar verschillende routes te lopen. Tijdens deze routes zullen hen verschillende 'challenges' te wachten staan. Dit jaar is alles in het thema: Shrek. Het is nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor dit vrolijke evenement! Voor elke leeftijdscategorie zijn er passende uitdagingen waar mooie prijzen mee te winnen zijn. Zo zullen de kleinste scouts bij de 'Bever Challenge' met elkaar gaan wandelen richting een sprookjesachtig bos, waar een toneelstuk wordt opgevoerd en zij leuke spelletjes kunnen spelen. De oudere scouts zullen een grotere wandeltocht lopen door de omgeving. Tijdens deze routes komen zij uitdagingen tegen, waarmee zij punten kunnen verdienen.

Inschrijven
Inschrijven is nog steeds mogelijk. Surf naar www.sintjorischallenge.nl voor de juiste inschrijflinks, maar je kan het natuurlijk ook zelf doen via Scouting Online. De deelnameprijs voor de Sint Joris Challenge 2012 bedraagt €5,- per deelnemer, ongeacht voor welke challenge je kiest. Verder leest u op onze website meer informatie over het evenement, de organisatie en het programma.

Winactie
Creatief met ShrekTevens staat op onze website een leuke actie waar jij met je groep aan mee kan doen! Wij dagen iedereen uit om zo creatief mogelijk aan de slag te gaan met Shrek. Voor de allerkleinsten zijn op de website kleurplaten te downloaden, van de wat oudere scouts verwachten wij stiekem iets meer. Denk hierbij aan tekeningen, filmpjes, foto's. Het is helemaal aan jou, wees vooral creatief. Zolang het maar te maken heeft met Shrek (en de Sint Joris Challenge). De meest creatieve uitingen zullen in de Shrek-prijzen vallen.

Informatie
Het terrein zal zaterdag 2 juni open gaan om half twaalf 's ochtends. Kasteel Oud Poelgeest zal omringd zijn door kraampjes (waaronder de scoutshop), waarmee de scouts zich kunnen vermaken tot de daadwerkelijke opening om 12:30 uur. Een kwartiertje later starten de wandeltochten en om 15:30 uur zal er een gezamenlijke sluiting zijn. Rond 16:00 uur is het evenement afgelopen.