Na de sluiting van de ScoutShop in Den Haag hebben we aangegeven vaker met een mobiele ScoutShop in de omgeving te komen. De komende weken zal dat dan ook plaatsvinden. We komen langs met een mobiele ScoutShop met de gloednieuwe ScoutFit-kledinglijn en veel meer.

We komen langs:

• Zaterdag 21 november:
    Scouting Orion, de Veurselaan, Voorburg (11.30 - 14.00 uur)
    Scouting groep de Mohicanen, Daal en Bergselaan 9, Den Haag (15.30 - 17.00 uur)

De mobiele ScoutShop heeft bijna het hele assortiment bij zich, maar bijvoorbeeld geen dassen. Heb je speciale wensen (grotere aantallen, dassen, hoeden, tenten, 100% shirts, eendjes, etc.) geef ze dan z.s.m. even, zonder koopverplichting, door aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Geef svp even aan waar je langs komt dan weten we waar we dit naar toe mee moeten nemen.

Oh ja, we hebben een pin-apparaat!

We zien je graag,

Team ScoutShop mobiel