gilwell.jpgGUN JEZELF EEN STUK ONTWIKKELING!

Scouten is van bever/dolfijn tot aan de staf gericht op de persoonlijke ontwikkeling. Haal uit jezelf wat erin zit en ontdek je mogelijkheden, je beperkingen en je grenzen. Ontdek de pure lol van samenwerken, de kracht van de groep en vooral: de ongekende kracht in jezelf.

Maar soms loop je dan tegen jezelf aan en kan je onmogelijk je eigen beste raadgever zijn. En ook dan (misschien wel: juist dan?) heb je de kracht van samenwerking en van de groep nodig.

Wij bieden onszelf aan om jou te helpen meer uit jezelf te halen, grenzen te verruimen en het samenwerken NOG veel leuker te maken.

Meld je aan voor de Gilwell training, nog dit najaar.

Er is nog plaats op de zogenaamde Buitensporttraining, van 11-18 ok­to­ber 2008 (af­slui­tings­week­end 3-4 april 2009).

En als je vlug bent, kan je ook nog mee in de Weekeindtraining; kennismaking op 25 ok­to­ber 2008, cur­sus­wee­kenden 30 ok­to­ber - 2 no­vem­ber 2008 en 20-23 no­vem­ber 2008 (af­slui­tings­week­end 8-9 mei 2009).

Kijk voor meer informatie en aanmelding op http://www.gilwell.scouting.nl .