B este leden van scouting Den Haag,
Ik ben lid van RTC triathlonvereniging Den Haag. Wij organiseren dit jaar de Beach Challenge: een aantal activiteiten op het strand van Kijkduin, met als hoogtepunt een triathlon.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers. De Beach Challenge valt dit jaar op zondag 26 juli. Ik wil jullie vragen of er misschien een leider(s) met een groep(en) kinderen zou kunnen komen ondersteunen. Bv bij het schatgraven van de jongere kinderen, veilig houden van het loop- en fietsparcours, drinken aanbieden ed. Het zou voor ons enorm fijn zijn en voor jullie misschien een aardige activiteit en mogelijkheid om bij zo'n groot evenement actief te zijn.
Ik hoop snel van jullie te horen, want de voorbereidingen zijn in volle gang.

Vriendelijke groeten,
Michelle Meijer