De Stichting Duinenmars heeft dringend behoefte aan mensen die voor de start van de Duinenmars de routes willen uitzetten zodat de duizenden wandelaars die jaarlijks de Duinenmars lopen, de juiste route kunnen volgen. De Duinenmars is op 5 en 6 april 2008.

De routes worden op de eigen fiets uitgezet en tijdens de mars moeten ze ook een paar keer gecontroleerd worden.

Wij zijn op zoek naar mensen die het heerlijk vinden om ’s ochtends vroeg in alle rust de routes uit te zetten. Tevens zijn wij op zoek naar mensen die gedurende de dag de uitgezette routes willen controleren. Je weet maar nooit of er iemand een geintje denkt uit te halen met de routemarkeringen. Dus als één of beide omschrijvingen jou wat lijken en je bent ook nog eens in de gelegenheid, geef je dan nu op. Je kunt bellen naar 070-3360432, geef dan gelijk door op welke dag(en) / dagdelen je wilt komen.

Duizenden wandelaars zullen je dankbaar zijn.

Vriendelijke groeten,

Thea Hagemans