Logo regio rondProficiat aan Jonna Luiten van de Macdonaldgroep die een van de drie kanshebbers is voor de prijs van Haagse vrijwilliger van het jaar in de categorie Ontwikkeling en jeugd, en proficiat aan de Wegelaergroep die tot de kanshebbers behoort als Haagse vrijwilligersorganisatie van het jaar.

Het is mooi te zien dat Gemeente Den Haag via deze vrijwilligersprijzen het belang van vrijwilligers voor een vitale en veerkrachtige stad onderstreept. Deze nominaties zijn fantastische waarderingen voor onze Scoutingvrijwilligers en laten goed zien dat Scouting Nederland midden in de samenleving staat. Op 19 november 2022 maakt een onafhankelijke jury de winnaars bekend. We wachten in spanning af!

Bij scoutinggroep Macdonald is Jonna al 8 jaar vrijwillige leiding. Ze kan goed met de kinderen omgaan. Jonna helpt kinderen met autisme om goed met de groep mee te kunnen doen.

Meer informatie: https://www.denhaag.nl/nl/in-de-stad/nieuws/kanshebbers-haagse-vrijwilligersprijzen-2022-bekend.htm