De regio kreeg onderstaand verzoek om hulp binnen. Misschien is niet iedere scout op kamp die week, dus mocht je een leuke besteding van je zaterdag zoeken op 18 juli, lees dan onderstaand bericht.

Beste leden van Scouting "Den Haag"!
Zaterdag 18 juli is het weer zover: DE BEACH CHALLENGE!

De Beach Challenge een groot sportief evenement wat RTC (triathlonvereniging Den Haag) organiseert. De voorbereiding is dan ook al in volle gang.
Om zo'n evenement in goede banen te leiden, zijn veel handen nodig. Elk jaar werken ruim 150 vrijwilligers mee om de Beach Challenge tot een succes te maken. We zijn nog op zoek naar hulp bij de kinderactiviteiten en op het parcours.

Ieder jaar is het een gezellige dag op een toplokatie: Kijkduin.

Als medewerker krijg je van ons een herinnerings T-shirt, voor eten en drinken overdag en een avondmaaltijd wordt ook gezorgd.

Het zou fijn en leuk zijn als er groepjes leden van de scouting ons kunnen helpen bij het begeleiden van de Kids Challenge en als hulp op het parcours.

Iedereen kan zich aanmelden door te mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook kunt u de site www.beach-challenge.nl nog raadplegen voor informatie. Wilt u nog wat vragen? Mail dan ook naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ik hoop van u te horen!

Sportieve groeten,