HOF, onze partner in het Haagse vrijwilligersland, heeft een nieuwe website geopend waarop vrijwilligers (huidige en potentiele) elkaar kunnen ontmoeten. Steeds meer organisaties maken gebruik van de mogelijkheid om vacatures op deze site te plaatsen, contacten te leggen met andere organisaties en hun acrtiviteiten en projecten onnder de aandacht van Den Haag te brengen. Daarnaast biedt het portaal ook aan individuele vrijwilligers en potentiele vrijwilligers de mogelijkheid om hun energie in de vorm van vrijwillige inzet aan te bieden.
Om op deze site te kunnen werken, is aan alle organisaties die eerder via de vacaturebank geprobeerd hebben nieuwe mensen binnen te halen, een brief met
inlogcode verzonden. Als die brief/code in het ongerede is geraakt of als je andere vragen hebt over de site, neemt dan contact op met webmaster Chermaine Hardoar, 070 - 3024446 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.