Bij deze een update vanuit het scouts speltakteam over onze geplande activiteiten voor 2022, met een wijziging in de datum voor de SLR:

•  Berentocht: 5 februari 2022
    Voor de berentocht hebben we nog altijd geen organisatie. Tot op heden gaat deze dan ook niet door, tenzij iemand alsnog de organisatie op zich wil nemen.

• RSW: 20 t/m 22 mei 2022 (vrijdag alleen voor leiding/vrijwilligers)
    We staan weer stil bij de RSW op de volgende SLR. Zie voor de taakverdeling de notulen van 20 oktober in de bijlage.

• Kookwedstrijden: 9 april 2022
    Ook de kookwedstrijden bespreken we de volgende SLR. Stanley 55 organiseert de wedstrijden.

• SLR: verplaatst van 12 januari naar 2 maart 2022
    Aangezien de huidige coronamaatreg​elen doorlopen tot 14 januari stellen we als speltakteam voor om onze SLR te verplaatsen naar woensdag 2 maart. Alsnog bij De Mohicanen (adres: Daal en Bergselaan 9) om 20.00 uur. Als er tussendoor toch iemand aangeeft dat hij of zij de berentocht wil organiseren, zullen we voor die datum alsnog een SLR plannen.
​Ondanks de omstandigheden wensen wij jullie allemaal fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2022. Wij hopen dat we samen met jullie in 2022 leuke activiteiten kunnen organiseren voor alle scouts in onze regio.

Groeten,
Tim, Bob en Laura