Algemene informatie:

• Datum berentocht: 8 februari
  • Verwacht inschrijfgeld: 3 euro per deelnemer
  • Start tijd: Verzamelen eerste groepjes vanaf 17:45.
  • Start eerste groepje: 18:00
  • Eind tijd: Naar verwachting tussen 00:00 en 00:30 uur
  • Startlocatie: Scouting Haagse Hout: Reigersbergenweg 280B, 2592 EZ Den Haag
  • Finishlocatie: (op te vragen bij Bas vd Ark - Bepals Prinses Juliana)
  • Lengte tocht: Geschat op ongeveer 12 kilometer
  • Route technieken die onderweg gebruikt worden: kruispuntenroute, klokroute, strippenkaart, blinde vlek
  • Aantal posten onderweg: 4
  • Maximaal aantal deelnemende groepjes: 20

Aanmelden voor de berentocht

De periode om aan te kunnen melden loopt van 19-1-2020 tot 2-2-2020. NA DEZE PERIODE IS HET NIET MEER MOGELIJK OM AAN TE MELDEN! Aanmelden voor de berentocht gaat via e-mail; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Bij het aanmelden voor de tocht moet de volgende informatie verstrekt worden:

1. Groepsnaam;
  2. Aantal deelnemers;
  3. Aantal groepjes;
  4. Eventueel aantal vrijwilligers dat wil helpen bij de tocht zelf (bijvoorbeeld om op een post te staan);
  5. Voorkeuren voor een bepaalde start tijd (de organisatie gaat zijn best doen om iedereen tevreden te stellen, maar kan niet garanderen dat de voorkeurstijd ook daadwerkelijk de starttijd wordt).

Let op er kunnen maximaal 20 groepjes meedoen, meld je dus op tijd aan om teleurstelling te voorkomen.

Meer informatie