Het is mogelijk om je in te schrijven voor de RSW. Inmiddels is de inschrijving al een tijdje geopend. Jullie kunnen je inschrijven via: deze link! Binnen kort zal er meer informatie beschikbaar komen via www.scoutsdenhaag.nl over de RSW. Of neem contact op met de organisatie voor meer informatie en vragen.

Hieronder nog wat extra korte belangrijke informatie (meer info staat in de notulen SLR):

Datum: 17 t/m 19 april (kinderen 18 en 19 april)
Locatie: NTKC terrein de Haan
Inschrijving geopend: 1 maart t/m 22 maart
Betaling geopend: 1 maart t/m 9 april
Kosten: €7,50 per kind/ €10,- per leiding* (als je niet op tijd inschrijft en/of betaald wordt het €10,- per kind/€15,- per leiding**)

Het bedrag kan onder vermelding van groep en onderdeel overgemaakt worden op onderstaand rekeningnummer: Scouts Den Haag, NL53 INGB 0005 1147 49

Op 9 april verschijnt er ook een extra info voor leiding en een extra info voor de kinderen, daarnaast wordt er een formulier verzonden waarbij wij graag willen dat de gegevens van de kinderen worden ingevuld zodat dit op zaterdag minder tijd kost en zij sneller kunnen beginnen aan het opbouwen van hun tent.

Mocht u nog vragen hebben betreffende de inschrijving en/of deze mail dan kunt u ons op onderstaand nummer of op dit emailadres bereiken.

Met vriendelijke groet,

Marc Gerner & Lillianne Grootens

* De kosten vallen dit jaar lager uit, omdat de kinderen zelf hun avondmaaltijd moeten kopen. De kosten voor deze maaltijd zijn €5,- per persoon. De avondmaaltijd voor de leiding wordt door de RSW catering verzorgd en daarom is dat bedraag niet veranderd.
** op de RSW is het alleen mogelijk om contant te betalen!