AANPASSING: Helaas moeten we jullie melden dat de onderstaande activiteit voor scoutsleiding niet door gaat vanwege het lage aantal aanmeldingen! We zien jullie graag op de volgende Scouts Leiding Raad (SLR) op 18 november!

Zondag 2 november a.s. wordt er door het Regio Speltak bestuur van de scouts: Mirjam (Be-Pals) en Patricia (DS Ferguson), een fietstocht georganiseerd voor alle scoutsleiding uit de regio Den Haag. Fiets jij ook gezellig mee!?!

Meld je aan voor 26 oktober a.s. met je groepje van 3 à 4 personen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De fietstocht start om 14:00 uur bij de Be pals, Laan van Poot 93.

Wat heb je nodig:

• Flesje water
  • Versnapering voor onderweg
  • Kaarthoek meter
  • Kompas
  • Pen & Papier
  • Een goed humeur

Deze fietstocht wordt jou aangeboden namens de regio Den Haag, speciaal voor leidinggevenden die momenteel leiding zijn bij een scoutsonderdeel van een scoutinggroep in Den Haag.

Met vriendelijk groet,

Mirjam Gielisse Patricia Hulst