Het is weer tijd voor de RSW! Nou ja, bijna dan, nog een paar dagen en het is alweer zover.

Dit jaar zal het plaatsvinden op Staelduin (www.staelduin.nl) in 's Gravenzande, wie kent het niet. Het thema dit jaar is Game Over, meer info is te vinden op de LSW website (www.scoutingwedstrijden.nl). Meer info over de rest van de RSW volgt als we dichter bij de RSW zijn. Alle regels van de RSW zijn ook gelijk aan die van de LSW en op dezelfde site te vinden.

Mocht het zo zijn dat je je nog niet hebt ingeschreven met je onderdeel maar wel graag mee wilt? Probeer dit dan zo snel mogelijk nog te regelen met de RSW commissie!

Wat wij van jullie willen weten is het volgende:
Groepsnaam
Onderdeel
Contactpersoon (naam, telefoon en email)
Aantal leiding
Aantal kids
Aantal patrouilles / rondes / bakken
Dieetwensen en allergieen. Graag met naam en toenaam aangeven.
Bijzonderheden zoals (speciaal) medicijngebruik ook graag melden.

We willen de leiding vragen om op vrijdagavond vanaf 19:30 op het terrein te zijn om te helpen met opbouwen. De overnachting en het ontbijt op zaterdagmorgen is geregeld, graag even van te voren aangeven hoeveel mensen er blijven slapen vrijdagnacht en zaterdagmorgen mee ontbijten.

De kinderen zijn op zaterdag welkom vanaf 9:30, de opbouw en jurering zal beginnen om 10:00. De sluiting is op zondag om 15:00

De deadlines!
Sluiting voorinschrijving: 8 april