Over 1,5 week is het dan zo ver, de berentocht staat voor de deur! Geef je nog snel op want de inschrijving sluit zaterdag.

Om je in te schrijven kan de leiding van de scoutsteams in Den Haag een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
In deze mail moet tenminste staan:
·  het aantal (geschatte) lopende deelnemers en het aantal patrouilles waarin zij lopen
·  of de scouts met of zonder leiding deelnemen aan de tocht
·  het aantal inzetbare leiding voor posten
·  of de leiding beschikt over een auto of fiets
·  hoeveel personen er blijven overnachten

Deelnemers:
Op zaterdag 11 februari worden alle deelnemers van de Berentocht verwacht op het wel bekende begin en eindpunt punt Duinenmars (parkeer terrein tegenover de “De Haagschebeek” Machiel Vrijenhoeklaan 175 in Kijkduin). Vanaf 19:00 uur kunnen de patrouilles zich inschrijven en kan er betaald worden. Op zondag 12 februari kan iedereen naar verwachting om 10:00 uur naar huis (adres wordt met bedrag doorgegeven voor 8 februari).

Naast de gebruikelijke weekendspullen hebben de scouts het volgende nodig tijdens de tocht:
·  Goede warme kleding en wandel schoenen
·  1 mok per persoon
·  1 kompas per patrouille
·  1 zaklamp (minimal) per patrouille (controleer de batterijen)
·  1 mobiele telefoon met beltegoed per patrouille
·  pen en papier per patrouille

Wellicht ten overvloede:
Het lopen met reflecterende hesjes is verplicht voor hun eigen veiligheid.
Tevens is het niet toegestaan om geluidsdragers mee te nemen.

Leiding:
Zoals eerder afgesproken tijdens de SLR dient iedere deelnemende groep minimaal 1 leiding te leveren die op post staat.
De definitieve deelnemers kosten worden 8 februari toegezonden.