Voor de scouts staan er in 2012 al een drietal activiteiten op de planning. Deze mag je niet missen, dus zet de data's in je agenda!

Berentocht
11/12 februari gaan we op tocht en trek je stoutste schoenen aan en doe gewoon gezellig mee.
Brief van de berentocht volgt nog.

Rsw
12/13 mei gaan we de uitdaging aan met de groepen in de regio.
We hebben dan namelijk de Regionale scouting wedstrijden en kijken dan we de beste groep is op het gebied van kamperen, koken en verder outdoor activiteiten.
Verdere informatie volgt nog.

Kookwedstrijden
Natuurlijk gaan we bij de scouts weer de strijd aan met elkaar op kook gebied en dat doen we in het thema wereld hapjes. 2 juni is de datum en haal alvast alles uit de kast om het thema zo leuk mogelijk te maken. Ieder mag natuurlijk inschrijven op het kook festijn, dus gewoon komen hoor. De stanley 55 organiseert dit bij hun clubhuis.
Ook daar volgt info over.