speltaktekens_2010_welpen

De afgelopen tijd zijn er verschillende ontwikkelingen geweest betreft het spelteam voor de welpen. Om alle welpenteams op de hoogte te brengen van deze ontwikkelingen heeft het nieuwe spelteam alle informatie opgesomd in het volgende bericht:

Hallo Welpenleiding,

De laatste maanden is door meerdere personen geprobeerd om in contact te komen met het Regioteam Welpen; helaas is dat niet gelukt. Omdat er al tijden niets meer werd georganiseerd voelde je daarom bij verschillende groepen in de regio de behoefte groeien om toch de draad weer op te pakken. Fred van Nimwegen vond bij de Be Pals/Pr.Julianagroep twee teamleiders die graag alles, op korte termijn, weer wilden opzetten.

Inmiddels hebben Chris van Arenthals en Bert Steenkist dan ook samen met Fred al een eerste Welpenraad georganiseerd. De groepen die daar op af kwamen hebben  gelijk koppen met spijkers geslagen en er werden data afgesproken voor twee Regiospelen en nieuwe Welpenraden. Tegelijkertijd wilden we een open discussie over de inhoud van de komende spelen,  aan een andere opzet van de Kookwedstrijden en een vaste structuur voor de vergadering. Zo willen we iedere Welpenraad een onderwerp aansnijden waar we meteen iets aan hebben als Welpenonderdelen.

De leiding van de McDonald-welpen gaf een goede voorzet door op de eerste Welpenraad nieuwe stijl al een leuk onderwerp aan te kaarten, waar de andere leiding gemakkelijk bij kon meepraten en ervaringen delen.

Op 3 maart is er een regiospel waar alle welpen groepen voor zijn uitgenodigd (zie agenda). Hierbij willen we ook van de gelegenheid gebruik maken om het oude team te bedanken voor hun inzet in de afgelopen jaren.

De volgende Welpenraad is bij de Be Pals op 16 januari (zie agenda), we bespreken dan de spelen voor het Regiospel en we willen een boom opzetten over het actief leden werven.

Met vriendelijke groeten.

Chris,Fred en Bert.

Het welpenteam is te bereiken via het volgende (nieuwe) emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.