Willen jouw welpen en scouts ook graag een spreekbeurt houden over scouting? En zit je als groep al langer te wikken en wegen om een spreekbeurt pakket samen te stellen? Dan is dit misschien de oplossing!

Er is een speciaal pakket samengesteld voor Welpen en Scouts voor een spreekbeurt. Het bevat o.a. een poster, een werkblad met uitdagingen, een werkblad met tips, een leuk cadeautje om uit te delen en een antwoordkaart. De Welp/Scout kan deze kaart samen met de juf en/of mees invullen en terugsturen naar Scouting Nederland. De Welp/Scout ontvangt dan (ongeacht het behaalde cijfer) een speciale badge. (bestelnummers Scoutshop 90504-Scouts en 90503-Welpen, kosten € 3,50). Verder is er uiteraard voldoende (gratis) informatie te downloaden via de site van Scouting Nederland.

Informatie over de spreekbeurtpakketten is te verkrijgen via:

Op de bovengenoemde websites is alle informatie te vinden over de spreekbeurt pakketten voor welpen en scouts en hoe je aan zo'n pakket kunt komen.