Op zaterdag 5 maart wordt de teddyberentocht voor de Bevers uit de regio georganiseerd. De teddyberentocht start om 10.00 uur bij Scouting Sint Jorisgroep 5. De tocht eindigt om 12.00 uur. De bevers kunnen op de verzamellocatie weer opgehaald worden.

Info voor de leidingteams:

Groepen die zich inmiddels al opgegeven hebben: Scouting Rustenburg, Be-Pals, Sint Jorisgroep 5 en de Ferguson. Wil je nog wel graag meedoen als groep? Neem dan contact op met Chris om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Wijzigingen qua aantallen zijn nog wel door te geven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bij vragen of opmerkingen kun je ook bij Chris terecht.

Groepen Aantal kinderen Aantal leiding:
  • Be Pals
  • Rustenburg
  • Sint Jorisgroep 5
  • Ferguston
  • Mohicanen (ochtend)
  • Mohicanen (middag)
  • Brigitta Valentijn
  • Stanley 55
  • Wacht op reactie
  • Doen niet mee
  • Onbekend
  • Wacht op reactie
  • Doen niet mee
  • Onbekend
Totaal: 45 11

De Teddyberentocht word dit jaar georganiseerd door de Sint Joris. De tocht begint en eindigt bij het clubhuis van de Sint Joris. Het thema van de teddyberentocht gaat over Sterre die met haar boot naar de Noordpool gaat om een verdwaalde pinguïn te zoeken.

Voor een mogelijke voorbereidingsopkomst komt later nog meer informatie. Het draaiboek zal later nog worden verspreid, hier wordt het thema nog meer in uitgelegd en alle belangrijke informatie.

De Sint Joris levert een boodschappenlijst aan, Marc Gerner doet de boodschappen, eventueel is Marc ook nog zaterdag aanwezig.

Poster voor het evenement

Hang hem op in je groepshuis en stuur hem door naar alle ouders! (Klik op de poster om hem te vergroten)