Op zaterdag 7 maart wordt de teddyberentocht voor de Bevers uit de regio georganiseerd. De teddyberentocht start om 17.00 uur bij de kinderboerderij in het Zuiderpark. De tocht eindigt om 19.00 uur bij Scouting Rustenburg aan de Weesperstraat.

Scouting Rustenburg zet de tocht uit en bedenkt een thema voor de route. Onderweg zijn er een tweetal posten te vinden waar de kinderen iets lekkers te drinken/eten krijgen. We zijn nog wel op zoek naar mensen die de posten wil bemannen! Scouting Sint Jorisgroep 5 verzorgd de boodschappen voor de dag en een herinneringsbadge.

De deadline om je op te geven voor de teddyberentocht is inmiddels verstreken (21 februari). Wijzigingen zijn nog wel door te geven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bij vragen of opmerkingen kun je ook bij Chris terecht.

Groepen die zich inmiddels al opgegeven hebben: Scouting Rustenburg, Be-Pals, Sint Jorisgroep 5 en de Rimboejagers. Was je niet op tijd om je in te schrijven, maar wil je nog wel graag meedoen? Neem dan contact op met Chris om te zien wat de mogelijkheden zijn.