Naar aanleiding van het trainingsnieuws over de introductie-, basis- en programmatrainingen komend seizoen (zie nieuwsbericht 13 oktober), is er een poster ontworpen die je in je groepshuis kunt ophangen. Binnenkort ontvangt elke scoutinggroep in Den Haag en Vlietstreek een mooie poster.

Door de poster in je groepshuis op te hangen, weet elke leidinggevende/vrijwilliger wanneer de trainingen worden gegeven. Blijf op de hoogte via deze website (www.denhaag.scouting.nl) over het laatste nieuws m.b.t. de trainingen.

Heb je vragen over één van de trainingen? Neem dan contact op met één van de praktijkcoaches via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onderstaande poster ontvangen de groepen binnenkort. (klik op de afbeelding om hem te vergroten)