Scouting NL logo RGB transparanteachtergrondHeb je een geldig Oranje-Kruisdiploma? En heb je zin om je EHBO-kennis nóg verder uit te breiden op een manier die uitstekend past bij je (eventuele) vrijwilligerswerk binnen Scouting? Volg dan bij ons de cursusdag EHBO aan Kinderen! Op zondag 22 november 2015 organiseert de Medische en EHBO Stam (MES) in Voorburg een cursusdag EHBO aan Kinderen (EHAK) die je opleidt tot de officiële module van het Oranje Kruis.

De dag bestaat uit allerlei afwisselende lessen in kleine groepjes met de informatie en praktijkoefening die je nodig hebt om ook bij ongelukjes met kinderen met vertrouwen te helpen. Zo leren we je onder andere waarom een kind geen mini-volwassene is, wat je moet weten bij kinderreanimatie en welke tips en tricks er zijn voor kleine kinder-ongelukjes.

De cursusdag kost €27,50 per persoon. Hiervoor krijg je, de interessante lessen met al het materiaal, de leukste scouting-instructeurs die er zijn en lunch, koffie en thee. Inschrijven (en vragen stellen) kan je door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.