Binnen het programma-aanbod van Scouting Nederland is er nu voor scouts, explorers en roverscouts een nieuwe uitdaging: werken aan een award.

Er zijn vier awards: Drie doe je samen met je ploeg of afdeling, gedurende een aantal opkomsten; Één doe je individueel en kost je minimaal 6 (brons) tot 18 maanden (goud) doorlooptijd.

Voor meer informatie over deze geweldige uitdaging voor onze jeugdleden, ben je op donderdagavond 9 april 19.30 uur van harte welkom in Scoutscentrum De Eendenkooi.

Deze avond is bedoeld voor scoutsleiding, explorerbegeleiding en stambesturen.

Graag van te voren even je komst aankondigen via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., uiterlijk op 7 april of via de uitnodiging in facebook (Kijk hier voor het FB Event).