Op 13 november vindt de 3e overstaptraining plaats! Scouting Nederland vindt het wenselijk dat alle leidinggevenden uiteindelijk gekwalificeerd worden in Scouting Academy. Voor nieuwe leiding betekent dit dat de training aangepast is aan dit nieuwe systeem. De overstap training is bedoeld voor leidinggevenden en leden die in het verleden al hun bevoegdheid hebben gehaald.

Deze training bestaat uit twee modules genaamd ‘Scouting Academy’ en ‘Spelvisie en Spelaanbod’. In tegenstelling tot de reguliere training wordt de overstap training door de Regio gratis aangeboden. De eerste module focust op de werking van de Scouting Academy en het daaraan verbonden competentie systeem. De tweede module draait om het implementeren van de visie van Scouting Nederland in de diverse activiteiten binnen de speltak en groep.

De training duurt 1 avond en na deze avond ben je (indien alles voldoende behaald is) gekwalificeerd leidinggevende.

Overstaptraining
Wanneer: 13 november 2012
Hoe laat: 19.30 tot 22.00 uur
Waar: Scouting Sint Maarten-Hildegard, Veurselaan 15, 2272 AP in Voorburg
Voor wie: leidinggevenden en leden die in het verleden al hun bevoegdheid hebben gehaald.

Aanmelden via: https://sol.scouting.nl/index.php?task=as_registration&action=add&frm_id=8962