04-01-2012 - In het weekend van 21 en 22 januari vindt de basistraining scouts plaats. Dit weekend is bedoeld voor alle (beginnende) scoutsleiding die nog geen gekwalificeerd leiding is. De basistraining kan vergeleken worden met de oude start- en programmatraining, alleen dan volgens de manier van het Scouting Academy systeem.

Na het succesvol doorlopen van deze training, inclusief e-learning die vooraf doorlopen moet worden, ben je gekwalificeerd leiding. Voor het weekend van 21 en 22 januari zijn nog enkele plaatsen vrij. De training start zaterdag om 9.00 uur en eindigt zondag rond 16.45 uur. De training zal gegeven worden in het Kruithuis te Delft en de kosten bedragen 65 euro. Dit is inclusief het Scoutskompas voor leiding.

Mocht je interesse hebben schrijf je dan snel in via: