Sint Jorisgroep 5Sint Jorisgroep 5

Scouting HWS Baron van Palland en Scouting Sint Jorisgroep 5 organiseerden beide een "Tijd voor Avontuur" event voor iedereen die kennis wil maken met Scouting in Scheveningen. Scouting Nederland organiseerde dit Tijd-voor-Avontuur event om zo veel mogelijk Scoutinggroepen de deuren te laten openen voor potentiële leden die kennis willen maken met hun toffe club in de buurt.

Scouting HWS Baron van Pallandt organiseerde 2 oktober een bootjesdag in het Westbroekpark waarbij kinderen kennis konden maken met de waterscoutinggroep. Een dag later organiseerde de Scoutinggroep een sub-event voor jongeren om ook kennis te maken.

Kan een afbeelding zijn van bootracen en natuurKan een afbeelding zijn van een of meer mensen en buitenshuis

Scouting Sint Jorisgroep 5 liet iedereen bij de eigen leeftijdsgroep mee doen met een programma, speciaal gericht op de leeftijdsgroep. De allerjongsten gingen op zoek naar een verdwenen schatkist en deden allemaal spelletjes. De welpenleeftijd (7-11) gingen op zoek naar allemaal posten in de wijk die we moesten uitvoeren en ook de scouts leeftijdsgroep (11-15) gingen op zoek naar posten met uitdagingen zoals firestick-vuur maken, pijl en boog schieten, geocache en meer!

Kan een afbeelding zijn van kind, zitten, staan en buitenshuisKan een afbeelding zijn van kind en buitenshuis

Kan een afbeelding zijn van een of meer mensen, staande mensen en buitenshuisKan een afbeelding zijn van een of meer mensen, staande mensen en buitenshuis