Hallo allemaal,
Als het goed is hebben jullie onlangs de uitnodiging voor de regiodisco op 24 maart ontvangen. De aanmeldingen druppelen langzaam binnen dus wij zijn ervan overtuigd dat deze avond weer een net zo'n feest zal worden als de vorige disco in 2016.
Wij hopen dat jullie ook komen en dat we er met elkaar een gezellige avond van kunnen maken!

Iedereen is welkom dus neem vooral ook vriendjes en vriendinnetjes mee! De toegangsprijs is € 4,00 per persoon.

Bij binnenkomst krijgt iedereen consumptiebonnen zodat je wat lekkers en een drankje kan halen.

Het thema is "Glitter en Glow", dus draag iets met glitters of iets wits, dat valt lekker op!
Welpen (jongens en meisjes) zijn van harte welkom van 18:30 - 20:00 uur.

Scouts (jongens en meisjes) zijn van harte welkom van 20:30 - 23:00 uur (met eventuele uitloop naar 23:30u).

Aanmelden kan (tot woensdag 21 maart) via het e-mailadres: regiodisco@gmail.com .
Ook voor vragen kun je mailen naar bovenstaande adres.

Komen jullie ook?
Waar: Scoutinggroep Ferguson, Muurbloemweg 41, Den Haag
Wanneer: 24 maart 2018
Kosten : €4,00 per persoon