Op woensdag 27 april is het weer Koningsdag! Dat vieren we met een gezellig feest, de Tivoli, op het Belgische Plein in Scheveningen. Scouting Sint Jorisgroep 5 organiseert op de helft van het plein diverse eet- & drinkgelegenheden, leuke spelletjes voor de kinderen en het lichtjesspel met fantastische prijzen die je kunt winnen!

Suikerspin, Klimmuur, Haring, Pannenkoeken, Smoothies, Barista Koffie, Broodjes, gratis Kidszone met leuke spelletjes, Gekoelde Drankjes en nog veel meer op het plein!

Komen jullie ook gezellig langs?

Lijkt het je leuk om te helpen bij één van onze kramen of bij de opbouw/afbouw? Laat het ons weten via één van onze vrijwilligers of via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We kunnen alle handjes nog goed gebruiken om ook dit jaar het feest tot één groots succes te maken.