Je bent nieuwsgierig wat er iedere zaterdag toch gebeurt in dat gebouw in het park Oostduin in Den Haag? Kom dan (met je ouders) 19 september a.s. op onze grandioze open dag!!

Dan is er namelijk van alles te zien, maar ook te doen. Wekelijks zijn op Oostduin meer dan 100 kinderen bezig met het spel van Scouting. Bij de Stanley 55 spelen jongens en meisjes van 5 t/m 18 jaar het Scoutingspel dat het beste bij hun leeftijd aansluit. Bij Scouting ben je bezig met veel uiteenlopende leuke activiteiten: spelen, sporten, huttenbouwen, ontdekken, leren, kamperen, samenwerken, knutselen en de natuur in gaan.

Op zaterdag 19 september kun je op onze opendag met de Stanley 55 kennismaken en een opkomst mee "draaien".

Voor alle jongens en meisjes vanaf 5 jaar. Van 13:00 - 16:00 uur. Bij alle leeftijds-groepen kun je wat leuks doen. Voor elk onderdeel is er iets te doen rond het vuur. De middag sluiten we met elkaar af bij een gezellig groot kampvuur.

We verheugen ons nu al op je komst. Mocht je deze dag niet kunnen, dan ben je natuurlijk ook welkom tijdens een van onze normale opkomsten.

Kijk op de site ook eens bij onderdelen bij de geschikte leeftijdscategorie. Daar staat informatie over elk onderdeel, heeft u verder vragen neem dan contact met ons op.