Scouting, wie kent het niet? Maar wat gebeurt en nou eigenlijk echt bij de Scouting en is het misschien iets voor mij of mijn kind? Zaterdag 5 september kun je een antwoord op deze vragen vinden bij de Scouting Sint Jorisgroep 5 in Scheveningen.

Opendag

Niet alleen de scholen, maar ook de Scoutinggroep Sint Jorisgroep 5 is start weer in September. Om het scoutingseizoen goed te beginnen, houdt de Scouting Sint Jorisgroep 5 een open dag voor iedereen die Scouting eens van dichtbij wil meemaken. Zaterdag 5 september is iedereen welkom om langs te komen tussen 12:00 tot 16:00 uur op het groepshuis aan de Brugsestraat 49. Bij de open dag van de Sint Jorisgroep 5 kun je onder andere meedoen met verschillende spellen voor jong en oud, zien hoe scouts op kamp gaan en een broodje opwarmen bij het kampvuur. Kom gezellig langs en wie weet kom je erachter dat Scouting ook wat voor jou is! Deelname is gratis!

Thema

Dit jaar hebben we een thema: Expeditie Robinson. Bij de ingang van ons terrein krijg je een mooie stempelkaart mee. Daarop kun je diverse activiteiten afkruisen die in het thema van expeditie robinson staan. Lever je aan het einde van de dag je stempelkaart in? Dan ontvang je van ons nog een verassing!

Over Scouting Sint Jorisgroep 5

Scouting Sint Jorisgroep 5 is een vereniging die een wekelijks programma verzorgt voor kinderen en jongeren van 4 tot 18 jaar oud. Scouting Sint Jorisgroep 5 is met 60 jeugdleden een groep met de meest diverse omgeving, vlakbij het bos, duinen en strand. De wekelijkse activiteiten worden in het groepshuis aan de Brugsestraat 49, gelegen in het Belgische Park, georganiseerd. De Sint Jorisgroep 5 biedt plaats aan kinderen en jongeren vanaf 4 jaar en aan vrijwilligers & leidinggevenden van 18 jaar en ouder. De Sint Jorisgroep 5 kent diverse speltakken waaronder kinderen en jongeren met leeftijdsgenoten bezig zijn met het scoutingspel. Het scoutingspel kent veel diversiteit waardoor geen enkele week hetzelfde is en staat in het teken van samen, outdoor en laatje uitdagen! Meer weten? kom 3x gratis meedoen.

Meer informatie

Voor meer informatie over Scouting Sint Jorisgroep 5 kun je terecht op onze website: www.sintjorisgroep5.nl