Beste scoutinggroepen uit de regio,

Het Reigersnest, het nieuwe clubhuis aan de Reigersbergenweg 280B van Scouting Haagse Hout en Omnigroen, wordt op zaterdag 5 september 2015 officieel geopend in het bijzijn van wethouder Karsten Klein. Dankzij de inzet van vele ouders en andere vrijwilligers die zich de afgelopen tijd vol enthousiasme hebben ingezet, is het clubgebouw nu klaar. Het pand is nu van binnen én buiten geschikt voor opkomsten van Scouting Haagse Hout én Omnigroen.

Op zaterdag 5 september is er een speciale opkomst met aansluitend activiteiten. Vanaf 10:45 uur bent u van harte welkom. Wethouder Karsten Klein zal dan Het Reigersnest officieel openen en onze nieuwste leden installeren als lid van Scouting Haagse Hout.

Mocht u Het Reigersnest nog niet (helemaal) gezien hebben, dan kunt u op deze dag het pand uitgebreid bekijken, zowel van binnen als van buiten. Het Reigersnest bevindt zich op het terrein van stadsboerderij Reigershof en de vorig jaar geopende natuurbelevingstuin.

We hopen u op zaterdag 5 september te zien en met u de opening van ons nieuwe clubhuis te kunnen vieren!

Met scoutinggroeten, Scouting Haagse Hout

PROGRAMMA:
10:45 uur Inloop-verzamelen voor het clubgebouw.
11:00 uur Officiële opening van het pand door de wethouder Karsten Klein en installatie van nieuwe leden.
11:20 uur Spel met alle aanwezigen in de natuurbelevingstuin.
11:45 uur Afsluiting opkomst, start feest met vliegende eekhoorn, brood bakken boven kampvuur, verschillende spelen, speurtocht, pannenkoeken en muziek.