Beste mede Scouts,

Zoals eerder in maart is aangekondigd is op zaterdag 30 mei de 6e Natuurspeurtocht van Scouting Ferguson. We hebben de inschrijf periode met een weekje verlengt dus als men mee wil doen dan ontvangen we graag uiterlijk 9 mei de aanmelding.

Ook willen we graag onder de aandacht brengen dat we die dag van 11:00 tot 15:00 uur de mobile scoutshop op de groep hebben. Dus als je leden nog uniformen of insignes nodig hebben kan dat mooi worden gecombineerd!

Dit jaar hebben we een leuk insecten thema (vogels en egels eten immers graag insecten) en iedereen krijgt een vergrootglaasje mee!

De speurtocht is met name geschikt voor bevers (3 km) en welpen (5 km) maar scouts zijn natuurlijk ook van harte welkom. Eventueel kunnen deze ook deelnemen aan de langere wandeltochten als ze een groteren uitdaging zoeken.

Het lijkt ons gezellig als we met alle scoutinggroepen om 11:00 uur verzamelen en ongeveer tegelijk starten. Mocht dit niet uitkomen dan is een andere tijd ook prima. Indien jullie niet met je onderdeel deel kunnen nemen, zijn jullie leden natuurlijk voor of na jullie eigen opkomst ook van harte welkom als ze met hun eigen familie mee willen doen. We zouden het dan ook op prijs stellen als de poster binnen de scoutinggroep wordt verspreid (zie onderstaand).

Graag ontvangen we eventuele aanmeldingen dus uiterlijk zaterdag 9 mei via het e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Families hoeven niet aan te melden.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot 30 mei!