De Be Pals-Prinses Julianagroep blijft doorgroeien en zich ontwikkelen. Twee jaar geleden zijn wij begonnen met de Woudwachters-welpen. Dit onderdeel is een enorm succes. Daarom starten wij op veler verzoek een Bevergroep op de zaterdagmiddag. Deze groep is bedoeld voor kinderen in de leeftijd van 5 t/m 7 jaar.

De aftrap wordt gehouden op zaterdag 25 augustus van 14.00 uur t/m 16.30 uur bij het clubhuis aan de Laan van Poot 93.

Teamleidster Marie-José Bekkers zal dan haar eerste opkomst met de “nieuwe bevers” houden. Zij is een ervaren leidster die welpen en scouts heeft begeleid. Nu dus een nieuwe uitdaging waar Marie-José enorm naar uitkijkt.

U kunt u zoon of dochter nu al opgeven bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Als u geen kinderen meer in deze leeftijd hebt, kent u misschien wel iemand bij u in de buurt die hier interesse in heeft. Binnenkort krijgt u nog meer informatie hierover. Op 25 augustus hopen wij heel veel Bevers te zien!