Op 12 mei aanstaande, organiseert Scoutinggroep de Wegelear in samenwerking met de ISH (International School of the Hague) een vossenjacht in het winkelcentrum Leidsenhage.

In 2010 is deze vossenjacht ook al gehouden, met vele kinderen die meededen, namelijk 60! De Wegelaergroep wil (naast  de twee welpen speltakken van de BePals die al hebben toegezegd deel te nemen) de Vossenjacht dan ook "aanbieden" aan alle andere scouting-groepen in de regio Den Haag.

Het betreft formeel geen regioactiviteit, maar door de enthousiasme van de organisatoren willen zij het succes en plezier graag delen met andere scouts in de regio.

De algemene informatie:
Activiteit: Vossenjacht in thema (da's nog geheim...)
Voor wie: Welpen, maar andere leeftijds-categorieën zijn ook welkom (als zij het nog altijd leuk vinden om in een winkelcentrum achter Vossen aan te jagen)
Eigen bijdrage: geen
Locatie: winkelcentrum Leidsenhage (Leidschendam)
Datum: zaterdag 12 mei 2012

Tijdschema:
14.00 uur verzamelen
14.15 uur uitleg Vossenjacht en indeling groepen
14.30 uur start eerste deel Vossenjacht
15.15 uur gezamenlijke lunch
15.45 uur start tweede deel Vossenjacht
16.30 uur uitslag & gezamenlijke afsluiting
16.45 uur sluiting

Groepen / speltakken die willen deelnemen kunnen zich aanmelden bij Joke Hamers via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Graag hierbij aan te geven wie jullie zijn en met hoeveel kinderen en leiding jullie verwachten te komen.

Zien we jullie dan?!?