Scoutinggroep Ds. Ferguson organiseert  voor de 4e keer de Bohemen Kijkduin Natuurspeurtocht. Een speurtocht voor scholen en scoutinggroepen in de regio, georganiseerd in samenwerking met diverse andere organisaties en sponsors op 31 maart 2012.

De Natuurspeurtochten zijn speciaal gericht op families met basisschoolkinderen. Gekozen kan worden uit de 3 km Dak Beverroute (voor kinderen t/m 6 jaar) en de 5 km Fergusonroute. Speciaal voor aangemelde scoutinggroepen wordt om 11.00 uur gestart met de Scouting Natuurspeurtocht.
Een bezoek inclusief rondleiding in zowel Vogelasiel de Wulp en de Egelopvang Kijkduin is in alle speurtochten opgenomen. Ook natuurgidsen zullen langs de route aanwezig zijn om iets over de natuur te vertellen. Nieuw is dit jaar dat tussen 11.00 uur en 15.30 uur drumfanfarebands muziek zullen maken in de muziekkoepel op het Deltaplein.

Voor meer informatie: www.dsferguson.nl/natuurspeurtocht