Scoutinggroep Be Pals blijft volop in beweging. Nadat zij in oktober haar tachtigjarig bestaan heeft gevierd, kwam Halloween in zicht. Dit veroorzaakte veel rumoer van vreemde wezens in en rond het clubhuis “de Duinpan”. Datzelfde weekend was de engelse twin scouting groep 8th Hampstead op visite. De Be Pals en hun engelse vrienden brengen elkaar regelmatig een bezoek.

Per 1 november 2011 konden de Be Pals hun honderdste lid verwelkomen. Dit werd natuurlijk uitbundig gevierd. Daarnaast is er voor ieder onderdeel iedere zaterdag een leuk programma. Een greep uit die programma’s: De Bevers doen onder begeleiding proefjes met een professor. De verkenners gaan strandjutten en de padvindsters buigen zich over de EHBO en brandpreventie. De welpen bakken koekjes en krijgen te maken met geheimen.

Vind je het ook leuk om engels te spreken, koekjes te bakken of geheimen op te lossen dan kun je terecht bij de Be Pals. Wij zoeken nog mensen die wekelijks een leuke middag met onze jeugdleden willen beleven en die doordeweeks enkele uren over hebben om een programma te maken met de rest van het spelteam.