Scouting Drumband Den Haag heeft op zaterdag 25 juni op het 61e landelijk scouting band concours een eerste prijs in de marswedstrijd weten te bemachtigen, en ook de defileerprijs.

De drumband behaalde vorig jaar een tweede prijs, en had dit jaar moeilijkere stukken uitgekozen, met een eerste plaats als gevolg. Tijdens het defilee werden de hoogste punten behaald. Er werd beoordeeld op o.a muziek, uniform en uitstraling.

Op de terugweg werd de band gebeld door Ger Koopmans, de voorzitter van Scouting Nederland om hen met deze prijs te feliciteren, omdat het een initiatief van Scouting Nederland was.

SDD gaat nu hard aan de slag voor de reis naar Zweden en Denenmarken die plaats zal hebben van 29 juli t/m 7 augustus.  Er zijn nog enkele plekken over dus schroom niet om bij deze gezellige band langs te komen en met ze mee op reis te gaan.

Zie ook: www.scoutingdrumband.nl