Scouting Ds Ferguson organiseert op zaterdag 23 april voor de 3e keer de Bohemen Kijkduin Natuurspeurtochten.

Vorig jaar was deze aktiviteit (met 495 deelnemers en 116 speurtocht teams) een groot succes. Dit jaar krijgt het evenement nog een aantal extra's en verrassingen, zoals fanfare muziek (van de Haagse Scouting band, St Ceacilia Loosduinen en Harmonievereniging Tavenu).

Speciaal voor scoutinggroepen hebben we ook een Scouting route die vanaf circa 11.00 uur (=inschrijving/starttijd) tot c. 15.00/15.30 uur (einde/ met 2 bekeruitreikingrondes) duurt. Bij deze route zijn allerlei extra's, oa een lunch, inbegrepen!
Alle Haagse scoutinggroepen zijn van harte uitgenodigd. In verband met inkopen moeten groepen wel van te voren aanmelden.

Voor overige informatie; surf naar de site van scouting Ds Ferguson (www.dsferguson.nl) of naar de site van dit evenement (www.dsferguson.nl/page/natuurspeurtocht )