Op zaterdag 18 september start een nieuw speltak-onderdeel voor avontuurlijke meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar bij de Be Pals-Prinses Juliana. De afgelopen maanden is Bert Steenkist druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de Welpenhorde De Woudwachters. De opkomsten zijn van 14.00 tot 16.30 uur in ons clubhuis aan de Laan van Poot 93.
In die tijd doen ze alles wat Scouting maar te bieden heeft. Ze lopen speurtochten, doen spelletjes in het bos, knutselen met allerlei materiaal en koken hun eigen potje. Maar ze gaan ook met de natuur aan de slag en leren spelenderwijs over EHBO en survivaltechniekjes. De programma’s komen uit de splinternieuwe Junglegids, waar oude bekenden uit het Jungleboek, zoals Baloe en Bagheera, je alle interessante plekken van de Rimboe zien. De Woudwachters denken zelf mee bij het programma maken en gaan merken dat niets onmogelijk is.

Kinderen mogen vier keer gratis meedoen, dat doen we omdat we elke week een ander programma maken. Na vier weken kunnen ze dan beslissen of ze wel of geen lid willen worden.

Wilt u meer weten? Neem dan contact op met Bert Steenkist via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via 070-3809458