scout-it-out-bepalsScouting bestaat 100 jaar in Nederland. Scoutinggroep Be Pals-Prinses Juliana wil dit graag samen met haar stads(deel)genoten op grootse wijze vieren. Daarom organiseren wij op Zaterdag 27 maart 2010 een spetterende Open Dag onder de naam SCOUT-IT-OUT! Op deze dag laten wij zien wie we zijn en wat we doen. Laten zien? Het is natuurlijk nog leuker als iedereen gewoon meedoet!

Deze dag wordt georganiseerd in samenwerking met De Wegelaergroep. De Wegelaergroep is een zogenoemde Blauwe-Vogel Scoutinggroep. Blauwe Vogel groepen richten zich met hun scoutingspel op mensen met een beperking.

We beginnen de dag om 12:00 uur en zullen rond 13:00 uur 100 ballonnen oplaten. Deze gebeurtenis wordt muziekaal begeleid door Scouting Drumband Den Haag . Verder zijn er activiteiten zoals een survivalbaan, grabbelton, luchtkussen, karaoke. Tussen 14.00 en 16.00 uur is er ook een mobiele Scout Shop aanwezig. Om 16:00 uur sluiten we de Open Dag af. Als je het leuk hebt gevonden hopen we dat je natuurlijk de zaterdagen erop weer terugkomt!

Wilt je nu al meer weten surf dan naar onze sites: www.bepals.nl en www.wegelaergroep.nl. Je mag natuurlijk ook gewoon eens op een zaterdag naar binnen lopen en gewoon meedoen. Ben je 21 jaar of ouder en wil je graag werken met deze doelgroepen, meld je dan bij het bestuur van de betreffende groep. We kunnen altijd mensen gebruiken, in welke functie dan ook!