Stanley 55 had een bijzonder jubilaris in haar midden: Eric Ebbink was maar liefst 55 jaar lid van hun groep. Hoewel 55 jaar geen 'echt' lustrum is, vond men het feit dat iemand 55 jaar lid is van een vereniging die '55' in de naam draagt, niet zomaar voorbij mocht gaan. Daarom werd op 07-07-07 Eric door groepsbestuur, stichtingsbestuur en regiobestuur in het zonnetje gezet. Is dit een bijzonder jubileum? Zijn er meer mensen (al dan niet in onze regio) die zo lang of langer lid zijn van een en dezelfde groep?

Zie verder: