Ook dit jaar weer organiseren de Dom Helder Camara Scouts het JOTA Speurtochtspel voor alle belangstellenden van de regio. Het Speurtochtspel is er in een variant voor de DWEK-leeftijd en voor de Scouts.

Beste scoutinggroepen,

Bij deze willen wij jullie uitnodigen om Op 20 oktober deel te nemen aan het Jota  speurtochtspel dat wij als Dom Helder Camara Scouts ook dit jaar weer  voor alle Haagse groepen organiseren.

Om je onderdeel op te geven voor dit spel, kun je je als groep inschrijven. Kijk hiervoor op onze site (www.dhcscouts.nl ) onder jota. of mail de aangegeven gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (graag inschrijven voor 15 oktober)

Hier zul je de volgende gegevens moeten invullen:

• groepsnaam
  • contactpersoon
  • e-mailadres
  • telefoonnummer
  • onderdeel
  • totaal aantal kinderen
  • aantal groepjes

Wat moet je meenemen:

• lunchpakket
  • minimaal 1 mobiele telefoon per groepje (zorg voor voldoende "batterij" en beltegoed)
  • een fiets voor de Scouts, Gidsen, Padvindsters en Verkenners

De kosten zullen dit jaar 0,50 cent per kind bedragen. In de bijlage vind je een verdere beschrijving.
Het thema van de Jota/Joti is dit jaar "Around the world in 50 hours". Het thema van het spel is Den Haag rond binnen 5 uur.

Voor extra informatie en eventuele aanpassingen, verwijzen wij naar onze internetsite: www.dhcscouts.nl

Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen. Indien je nog mensen weet die mee willen doen met dit Jota spel, stuur deze mail dan gerust door.

Met vriendelijke groet,

Of kijk op onze site onder Jota. (www.dhcscouts.nl )